Minőségpolitikánk

Legfontosabb célunk, hogy betegeinknek mindig a lehető legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújtsuk, ügyintézésünk pedig gyors és rugalmas legyen.

Munkatársaink a maguk szakterületén kiváló szakképzettséggel, nagy gyakorlattal, országos/nemzetközi elismertséggel rendelkező, a nemzetközi szakirodalmat jól ismerő, emberszerető, empatikus, betegeink körében népszerű, etikus kollégák.

A nővérektől és szakápolóktól, az orvosok munkáját segítő szakszemélyzettől is megköveteljük a kiváló képzettséget, a nagy gyakorlatot, a klinika ügyrendjének és az orvosok utasításainak maradéktalan betartását, udvarias, emberszerető, türelmes attitűdöt és a pontos, percre kész adminisztrációt.

Szállítóink csak kifogástalan minőségű, a maguk kategóriájában élvonalbeli termékeket és/vagy szolgáltatást nyújtó cégek lehetnek.

Klinikánk vezetése és valamennyi dolgozója azért munkálkodik, hogy betegellátásunk színvonalát folyamatosan javítsuk. Az eddigi tevékenységünkkel kiérdemelt megbecsülésünk is erre kötelez bennünket.

Gondoskodunk dolgozóink folyamatos képzéséről, illetve továbbképzéséről, hogy lépést tartsanak az általuk végzett szolgáltatás fejlődésével, a vonatkozó törvényekkel, rendeletekkel, hatósági előírásokkal, és ismerjék a szakterületükhöz kapcsolódó legújabb tudományos és technikai eredményeket.

Klinikánk vezetősége folyamatosan ellenőrzi minőségirányítási rendszerének működését és fokozza hatékonyságát, valamint gondoskodik a minőséggel kapcsolatos céljainak megvalósításához szükséges erőforrásokról.

Fontosnak tartjuk, hogy elősegítsük a hazai egészségügyi kultúra magasabb szintre emelését, megismertessük és alkalmazásra ajánljuk klinikánk kutatás-fejlesztési tevékenységének legújabb eredményeit.

Tevékenységünkből adódik az a törekvés, hogy betegeinkkel olyan kapcsolatot építsünk ki, amelynek következtében életük során bármikor bizalommal fordulnak hozzánk.

Ennek feltétele, hogy betegeink emberi vonatkozásokban is megbízzanak bennünk és partnernek tekintsenek minket. Tevékenységünk objektív mércéje betegeink elégedettsége, amit rendszeresen mérünk és értékelünk. Ezt fejezi ki jelmondatunk is:

„Betegeink megelégedettsége, a mi szolgáltatásunk minősége.”

A fenti célok folyamatos teljesítése érdekében klinikánk EN ISO 9001:2009 szabvány szerinti minőségirányítási rendszert vezetett be, és azt nemzetközileg elismert tanúsító céggel rendszeresen tanúsíttatja, és évenként felülvizsgáltatja.

Image
©2019 Istenhegyi Magánklinika - minden jog fenntartva! - Az oldalt a Zsiráf Kreatív Ügynökség készítette

Keresés